Voluntariado04/10/2022

Trobada de Càritas “Una comunitat transformada i transformadora”

22 de Octubre de 2022 en el Seminario Nuevo (Camí Salard, 46)

Després d’uns anys difícils marcats per la pandèmia de la COVID-19, on ens ha tocat reorientar l’acció de Càritas i la manera d’acompanyar a les persones, enguany començam un nou curs amb ganes de reprendre espais de trobada que havíem perdut.

Amb l’alegria de poder tornar a trobar-nos, vos convidam el proper dissabte 22 d’octubre a fer un encontre de totes les persones que forman Càritas. Amb el títol “Una comunitat transformada i transformadora”, l’encontre vol ser un espai per a donar-nos compte de la capacitat que tenim com a comunitat per a transformar el món. Una trobada per a compartir aquells moments que ens han transformat personalment i que ens han fet créixer. Quan ens donam compte de que hem estat transformat/da, pot ajudar a créixer altres persones. Així, tots junts podem ajudar a transformar la societat i fer present el Regne de Déu a la Terra.

Vine a compartir la teva experiència transformadora!

HORARI I LLOC

Dissabte, 22 d’octubre de 2022

De 9:30h a 16:00h

Seminari Nou (Camí Salard, 46- Palma)

Comptarem amb la presència del nostre Bisbe Mons. Sebastià Taltavull

i d’Aurora Aranda, Secretària General de Càritas Diocesana de València.

Pots descarregar-te el programa aquí!

INSCRIPCIONS

Pots incriure’t a través del següent enllaç:

Més informació

Si vols més informació de la trobada, pots telefonar al telèfon de Voluntariat (648 24 22 53) o escriure un mail a voluntariat@caritasmallorca.org.