Sóc una entitat solidària

El teu compromís es fa fort quan ho comparteixes amb altres.
Sigues part de la solució contra la pobresa.

Les empreses i entitats són essencials en la construcció d’un món més just i solidari. Et convidam a formar part de les empreses, fundacions, pimes, institucions religioses i altres institucions públiques i privades que, a través de la seva activitat, milloren les condicions de vida de les persones més desfavorides, promouen un model econòmic més just per a tots i més respectuós amb els recursos naturals.

Tu esculls com col·laborar

Fes una donació econòmica

La teva solidaritat representa el compromís amb els altres i la satisfacció de contribuir a millorar la vida de moltes persones. Pots col·laborar en diferents causes:

Dóna el teu temps i coneixement

Posa a disposició de Càritas Mallorca l’experiència i el coneixement dels professionals que treballen en la teva empresa.

Ens ajudaràs a enfortir la nostra gestió i oferir un millor acompanyament a les persones que sofreixen les conseqüències de la pobresa i l’exclusió.

Multiplica la teva solidaritat

Mobilitza la solidaritat dels teus grups d’interès (empleats, clients, proveïdors, col·laboradors…), difonent els nostres programes d’acció social i campanyes de captació i sensibilització a través de les eines de comunicació de la teva empresa.

Descobreix com els plans d’empleats són una de les vies més efectives de canalitzar aquesta solidaritat i aconseguir un major impacte per a la teva empresa en termes de rendibilitat social.

Coneix els nostres productes i serveis solidaris

També, pots contractar serveis de les nostres empreses d’inserció, així com regalar productes solidaris i de Comerç Just.

Si estàs interessat, pots contactar amb nosaltres per a donar-te més informació.

Fes una donació econòmica

DONAR

Posa a la disposició de Càritas Mallorca l’experiència i el coneixement dels professionals que treballen en la teva empresa.

DIGA’NS QUÈ POTS FER

Dona el teu temps i el teu coneixement
Multiplica la teva solidaritat

CONTACTA AMB NOSALTRES

També, pots realitzar donacions en espècie, així com regalar productes solidaris i de Comerç Just.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Coneix els nostres productes i serveis solidaris

Contacta amb nosaltres

Si vols més informació sobre
com pots ajudar,

o tens altres propostes de col·laboració,
telefona’ns al 971 710 135 o omple el formulari adjunt,
i ens posarem en contacte amb tu.

Contacta amb nosaltres

Si vols més informació sobre com pots ajudar,
o tens altres propostes de col·laboració,
telefona’ns al 971 710 135 o emplena el formulari adjunt,
i ens posarem en contacte amb tu.

* Campos obligatorios

Sóc una institució religiosa

Puedes canalitzar la teva solidaritat col·laborant amb les accions que l’Església desenvolupa a través de Càritas en .
Tens la possibilitat de donar suport a projectes específics (família, infància,majors, dona, ocupació,  economia social…), o col·laborar per a pal·liar els efectes de les emergències, nacionals i internacionals, que afecten les poblacions més desfavorides..

Si vols col·laborar amb Càritas Diocesana de Mallorca posa’t en contacte amb nosaltres en el

971 71 01 35  a través del correu electrònic donants@caritasmallorca.org

Beneficis fiscals

La teva solidaritat té ara més valor econòmic.

Els donatius que realitzis desgravaran encara més en l’impost de societats  que en anys anteriors.

La teva solidaritat ara té més valor econòmic.

La teva solidaritat representa el compromís amb els altres i la satisfacció de contribuïr a millorar la vida de moltes persones.
Els donatius que realitzes desgravaran encara molt més a l’impost de societats que en anys anteriors.

35% En donaciones en general

“Si dones 1.000€ i has col·laborat amb la mateixa quantitat durant 3 anys consecutius, te desgravaries 400€.”
40% Si has donado más de 3 años consecutivos*

* El concepte de fidelitat implica haver donat a la mateixa entitat durant tres anys consecutius, amés de l’any fiscal en curs, imports iguals o creixents any rere any.

Preguntes freqüents

Com sé on van els meus diners?

Càritas  Mallorca es compromet a respectar en tot moment la voluntat del donant, i a enviar a l’empresa els corresponents informes.

Recollim entre els nostres valors el bon govern i la transparència, elaborant normes i procediments interns per a la millora de la nostra gestió. Així mateix, ens sotmetem a auditories externes amb caràcter triennal, d’acord amb els indicadors de Transparència i Bon Govern de la Coordinadora de ONGD España, a la qual pertanyem.

Quins drets tinc com a donant de Càritas?

Segons la llei 49/2002, les empreses donants tenen dret a sol·licitar el seu certificat de desgravació fiscal, per a això hauran de proporcionar a Càritas Mallorca les dades de la seva empresa: nom fiscal, CIF, persona de contacte, email i adreça postal.

Per què he de facilitar les meves dades a Càritas?

D’una banda, és important que ens faciliti les seves dades perquè pugui accedir al seu dret a desgravar-se en la seva declaració de la renda (75% per als primers 150€ donats en el conjunt dels seus donatius com a contribuent i fins a un 35% en funció de la recurrència de les seves donacions).

Per una altra, Càritas Mallorca és subjecte obligat en matèria de prevenció de blanqueig de capitals i del finançament del terrorisme tal com estableix la Llei 10/2010 de 28 d’abril. Això implica la necessitat d’identificar formalment a les persones que realitzin donacions per import igual o superior als 100€.

Quins principis inspiren la col·laboració de Càritas amb les empreses e institucions?

Càritas compta amb un ideari que recull els principis i criteris ètics per la relació amb empreses i institucions.

Un Comité ètic de relació amb empreses i institucions vetlla pel cumpliment d’aquests principis.

Quines empreses són ja donants de Càritas?

Són moltes les empreses que donen a Càritas Diocesana de Mallorca. Empreses grans, petites i mitjanes, que ens acompanyen en el nostre compromís diari d’estar al costat de les persones que sofreixen les conseqüències de la pobresa i l’exclusió.

Aquestes són les empreses, entitats i institucions que han col·laborat amb nosaltres:

Ells ja són entitats amb cor

Ramón Molinas Foundation

La Ramón Molinas Foundation recibió la placa “Somos una Fundación con Corazón” en reconocimiento a su fidelidad hacia Cáritas, traducida en las generosas donaciones que hace desde el año 2013 en diferentes proyectos.

Fundación privada Grup Qualitat

Se ha entregado la placa “Somos una Fundación con Corazón” a la Presidenta de la Fundación Privada Grupo Calidad como reconocimiento de su generosa y continuada aportación económica anual al Servicio de Mediación en Vivienda de Cáritas.

Supermercados Keisy

La cadena colabora con recogidas de alimentos para la parroquia de San José Oriol. Cuentan con un equipo de 22 voluntarios, con el euro solidario de las nóminas de sus trabajadores y han implementado la tarjeta Barcelona Solidaria, que permitirá a las personas atendidas por Cáritas comprar en sus centros, con un descuento especial.

Toulousse business school

El pasado 29 de mayo en la sede de la Toulousse Business School Barcelona, Conxita Ribas, Coordinadora de Entidades con Corazón de Cáritas Diocesana de Barcelona, entregó los galardones de la Distinción Honorífica a los cinco estudiantes autores del Trabajo de Fin de Master ganador “UNI’Help”, curso académico 2017-2018.