04/01/2024

Tots donam una mà a Càritas

Les Càritas de les Illes Balears participen aquest mes a la campanya d’IB3.

Aquest primer mes de l’any 2024, Càritas ha estat l’entitat seleccionada per a participar a la campanya “Tots donam una mà”, el projecte de Responsabilitat Social Corporativa d’IB3.

Es tracta d’una iniciativa a través de la qual IB3 posa a disposició de les entitats socials els mitjans tècnics i humans de la radiotelevisió pública autonòmica per  contribuir directament a difondre les activitats que aquestes entitats duen a terme així com donar a conèixer a la ciutadania les problemàtiques socials de la nostra comunitat.

Des de Càritas Diocesana d’Eivissa, Càritas Diocesana de Menorca i Càritas Diocesana de Mallorca participarem a diferents programes de radio i televisió durant aquest mes de gener de 2024.

Des de Càritas tenim la oportunitat de mostrar les realitats de pobresa i exclusió de la nostra comunitat, així com donar a conèixer com donam noves oportunitats i esperança a les persones que atenem des dels  nostres programes. Podem mostrar el valor de la tasca de les persones voluntàries i  convidar a la societat a implicar-se d’alguna forma en el nostre treball per la justícia i la transformació social.

Més informació AQUÍ.