Voluntariado16/03/2024

Ignasi, un exemple d’altruisme, entrega i amor pels altres

Ens va deixar fa uns dies després de dedicar-se molts anys a la tasca sociocaritativa des de la Càritas interparroquial de la Costa de Calvià.

El passat mes de febrer en Jose Ignacio Riera (Ignasi o “Josatxo”, pels amics i família), voluntari de Càritas, ens va deixar de forma inesperada a l’edat de 57 anys.

N’Ignasi ha estat un exemple d’altruisme, entrega i amor pels altres. Col·laborador des de sempre a la parròquia, feia un temps que es dedicava més intensament a la tasca sociocaritativa des de la Càritas Interparroquial de la Costa de Calvià. Ja prejubilat, i amb la seva experiència professional a una entitat bancària, el darrer any es va integrar a l’equip de d’Empreses amb Cor de Càritas Mallorca,  el que li va permetre conèixer de primerà mà tots els projectes de l’entitat a Mallorca i tenir una visió global de l’acció sociocaritativa a l’illa. Aquesta visió el va ajudar a impulsar la col·laboració de les empreses a nivell local.

Els que li van conèixer , li destaquen com una persona generosa que ajudava allà on anava, ja fos la parròquia, en Càritas, en el front del “xiringuito” solidari “Tabgha” de Portals o amb els companys del gimnàs, ja que ajudava de manera desinteressada a qui el necessitava.

Com varen expressar els seus companys i amics de parròquia en el seu comiat, “n’Ignasi ens deixa un buit al nostre cor, difícil d’omplir, però també deixa un hermós testimoni d’amor a Crist” i als altres, un testimoni que val la pena imitar”.

Gràcies per tant, Ignasi!