La campanya “Compromís per la Dignitat” d’Eroski recapta 20.000€ a favor de Càritas Mallorca

Eroski ha fet entrega del donatiu a Càritas Mallorca en un acte celebrat a un dels supermercats de la cadena, on també ha participat Rotary Club.

Amb el lema “Compromís per la dignitat”, s’ha reeditat  la iniciativa solidària d’oferir als clients dels supermercats  d’Eroski de Mallorca  una polsera amb el lema, “compromís per la dignitat” per 1euro.

La solidaritat dels clients d’Eroski i l’esforç dels seus treballadors han fet possible l’èxit de la campanya que s’ha desenvolupat en els darrers 2 mesos, com ja va succeir en la passada edició de 2017.

Alfredo Herráez, director d’Eroski a Balears, ha fet lliurament a Noemí Estarás, coordinadora de l’àrea de Comunicació i Sensibilització de Càritas Mallorca, del taló de 20.000€, que l’entitat social destinarà a cobrir demandes de famílies en matèria d’ habitatge i altres necessitats bàsiques (alimentació, higiene, educació i salut).

Herráez ha agraït la solidaritat mostrada pels clients d’Eroski i ha elogiat la feina desenvolupada per Càritas Mallorca en tots aquestes anys per atendre a persones amb una situació de vulnerabilitat.

Des de Càritas s’ha destacat la importància d’aquesta campanya, com a contribució al desenvolupament dels programes de l’entitat en favor de les persones amb un situació de falta de recursos.

Juan Fageda, soci fundador de Rotary Club Mallorca, ha expressat també la voluntat d’aquesta organització de continuar col·laborant amb aquesta  iniciativa d’Eroski i Càritas a favor de les persones.