Gràcies a centres educatius, empreses, entitats i particulars per col·laborar a la campanya del Rebost i les iniciatives solidàries de Nadal impulsades per Càritas Mallorca

Càritas Mallorca va encetar a mitjans de novembre la tradicional campanya del Rebost 2018, amb el lema “El teu Compromís Millora el món. Tu pots posar la teva peça”, una campanya de recollida de productes de primera necessitat a la qual es varen adherir, particulars, escoles, empreses, associacions i altres entitats. Una campanya que ha tingut una gran resposta, i  que des de Càritas Mallorca volem agrair i valorar com un gest de solidaritat cap a les persones que viuen situacions de dificultat.

Agrair també la tasca activa del voluntariat de Càritas, per l’organització de les recollides d’aquests productes d’alimentació i d’higiene personal que després varen arribar als centres de distribució d’aliments de l’entitat o a les parròquies i que posteriorment es distribueixen a famílies que estan vivint realitats de precarietat.

Donar també les gràcies a aquelles persones, ajuntaments, empreses… que han  organitzat recollides de juguetes i de roba, articles que se posen a punt i adquireixen un nou valor després de passar pel Taller de Recuperació de Juguetes o per  Eines x Inserció,  espais de Càritas Mallorca que són oportunitats perquè persones realitzin processos d’inserció sociolaboral per posteriorment poder accedir a un lloc de feina estable.

Destacar també el gest solidari de particulars que han decidit formar part de Càritas com a nous subscriptors, com les empreses, entitats i centres escolars que han organitzat activitats per la recaptació de fons (donacions)  per  recolzar els programes que l’entitat dur a terme per apoderar les persones.

Per últim també valorar les persones que aquestes festes s’han acostat a les nostres botigues a la recerca de regals solidaris dels diferents tallers i de Comerç Just apostant per un #ConsumResponsable basat en criteris d’economia social i solidària.

Gràcies per fer realitat la tasca social de Càritas Mallorca i pel compromís per millorar el món.