Curs de cuina Professional de Càritas: una oportunitat per accedir al món laboral

Càritas Mallorca ha impulsat el curs de formació pràctica de 100 hores gràcies a la col·laboració de cuiners professionals

11 persones han finalitzat el curs de cuina professional de 100 hores teorico-pràctiques programat per Càritas Mallorca que s’ha impartit al espai de Petit Cuiner, i que ha estat possible gràcies a la implicació de cuiners de reconegut prestig com :Margarita Alemany; Ana Pons;  Marga Thomas; Joana Font;  Jose Ramon Santos de Alaia Colectividades; Joan Porcel  Balaguer de Restaurant Oliu; Miquel Calent de Can Calent; Alberto de Hotel Melià Palma Marina; i Lluís Pérez de Pastisseria Lluis Pérez. Una col·laboració desinteressada i que ha servit per compartit la seva experiència professional amb els participants del curs.

Aquesta formació, que se va iniciar a principis del mes de març, se tancarà ara amb pràctiques formatives no laborals a diferents empreses del sector que ofereixen els seus espais per complementar la formació dels participants, unes pràctiques que donen major qualitat i valor al curs que s’ha impartit.

El curs s’inclou dins el programa d’ocupació de l’entitat que planifica anualment una sèrie d’accions a diferents àrees labores, perquè les persones participants adquireixin habilitats i competències per accedir amb més garanties d’èxit a una feina remunerada. Aquesta formació, que s’emmarca dins l’àrea d’inserció socio-laboral de Càritas Mallorca, està destinada a persones que acudeixen a l’entitat  i mostren un interès per iniciar un itinerari d’inserció laboral , que han participat a altres programes o projectes de Càritas.