Càritas Mallorca s’adhereix a la iniciativa Torres de Defensa pels Drets Humans

L’acte es celebra aquest dissabte 12 de gener i està previst la lectura d’un manifest  en favor dels refugiats

Càritas Mallorca s’adhereix a la iniciativa ”Talaies i Talaiots de les Illes Balears. Un cant  pels drets humans” on 50 torres, talaies i  campanars de les Illes,  i també  localitats del Marroc i de Tunísia s’encendran per reivindicar solidaritat cap als refugiats i en especial a les dones refugiades que sofreixen situacions de violència durant el seu exili.

L’acte, que aquest any es compleix la tercera edició  i que està coordinat pel Consell de Mallorca amb la participació de diferents entitats i ajuntaments, està programat per les 13h on hi haurà una lectura del manifest en favor dels Drets Humans, l’encesa de llums i bengales, i la intepretació de la canço de “Viatge a Itaca” de Lluis Llach a les 50 torres i talaies, un acte que es repetirà a les 18.15h.  A més d’acte reivindicatiu en favor dels Drets Humans vol també recordar la importància de les Torres de Defensa i Talaies  com patrimoni  arquitectònic, paisatgístic i cultural, i la necessitat de preservar-les.

Des de Càritas Mallorca convidam als diferents agents de l’entitat perquè participin en aquesta iniciativa solidària a favor de les persones desplaçades.

Adjuntam el  manifest