Campanya Rebost 2019

Campanya de recollida d’aliments, productes d’higiene personal i de neteja de la llar que Càritas Mallorca impulsa a centres escolars i empreses per a persones amb falta de recursos

Un any més Càritas Mallorca enceta la Campanya del Rebost 2019,  una iniciativa solidària de recollida d’aliments i productes de neteja personal i de la llar, a centres educatius ,empreses i altres entitats. Una campanya que vol cobrir la demanda de productes de primera necessitat per a  persones i famílies amb una situació de dificultat tant a Palma com a la Part Forana, una realitat que existeix i que des de Càritas donam resposta a través de diferents iniciatives com la campanya de Rebost.

La participació de les famílies amb l’aportació de productes de primera necessitat a traves dels centres educatius, empreses, associacions i altres entitats, com també la possibilitat de fer una aportació econòmica  de és fonamental perquè la campanya del Rebost sigui un èxit com també la intermediació de voluntaris dels grups d’acció social de Càritas de les diferents parròquies. Una xarxa de participació coordinada directament per Càritas Mallorca qui s’encarrega de la recollida dels productes i que posteriorment els deposita als Centres de Distribució d’Aliments, CDA’s ,que l’entitat té a Palma i altres municipis de Mallorca.

Actualment Càritas Mallorca té 11 CDA’s en marxa per atendre famílies i persones vulnerables, espais coordinats pels Grups d’Acció Social de les Càritas Parroquials de Mallorca, i que l’any 2018  varen atendre a 844 famílies que varen rebre ajudes directes en matèria d’alimentació.

Des de Càritas Mallorca volem millorar la resposta i volem que estigui encaminada a donar ajudes econòmiques a persones i famílies amb falta de recursos. Una sortida que vol donar més autonomia a aquestes persones perquè poden mantenir l’hàbit d’administrar un pressupost; perquè trien el que volen menjar; eviten el malbaratament i fomenten la sostenibilitat alimentaria . Una resposta  que dóna dignitat a les persones.

El teu compromís millora el món

La col·laboració entre les diferents parts , famílies, centres educatius i empreses així com a voluntaris, reflecteix l’esperit de solidaritat i col·laboració que des de Càritas s’ha volgut transmetre amb la campanya institucional “El teu compromís millora el món”.

El compromís i la solidaritat són imprescindibles perquè la realitat de persones en situació de risc d’exclusió social puguin millorar, per això la importància que centres educatius i entitats privades s’adhereixen a la campanya Rebost d’aquest any. Per ara 111 centres educatius de Palma i Part forana participen en l’edició d’aquest any, una xifra que pot augmentar en les pròximes setmanes, i als qui se’ls ha fet arribar una carta amb la informació de com se pot col·laborar.

Com es pot col·laborar

• Amb productes bàsics d’alimentació (OLI, BRIKS DE BROU, LLET, SUCRE, GALETES, CEREALS, CONSERVES (tomàtiga, paté, sardines, tonyina…), productes d’higiene i neteja de la llar (XAMPÚ, SABÓ, DENTÍFRICS, BOLQUERS, LLEIXIU, DETERGENT DE ROBA…).
  • Amb una aportació econòmica per a la compra d’aquests productes (CAIXA COLONYA DE POLLENÇA – ES46 2056 0004 46 10011677119 -Concepte: REBOST). Aportació econòmica per a poder donar suport a les famílies i persones amb la compra d’altres productes que necessitin, i a fer un millor ús dels recursos.

Els interessats en adherir-se a la campanya, poden posar-se en contacte amb:

Zona Raiguer

Menjador Sor Isabel Bonnín C/ Son Odre, 3- menjadorinca@caritasmallorca.org

Local:  Avda. Reis Catòlics, 90.  971 50 51 56 partforana@caritasmallorca.org

Zona Pla de Mallorca

Zona Llevant

C/ Rector Caldenteny, 2- 2ón. Tel: 971 845 600/629 774 362/ 699 007 168

Zona Ponent

Zona Nord

Palma: C/ Seminari, 1- 971 717 289

O contactau al correu  cocomunicacio@caritasmallorca.org

MATERIAL DESCARREGABLE